Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat u het met het een of ander, met betrekking tot uw kinderen, niet eens bent. U zult merken dat een goed gesprek met de leerkracht heel veel kan oplossen. Echter, mocht u niet tevreden zijn met de geboden oplossing, dan kunt u met uw probleem altijd terecht bij de directeur of de interne vertrouwenspersoon.
Bij deze vertrouwenspersoon hebben de ouders/verzorgers, leerlingen en andere aan de school verbonden personen de mogelijkheid om een klacht in te dienen over gedragingen, beslissingen of nalatigheid van het bevoegd gezag en allen, die binnen de school werkzaam zijn. De benoeming van de vertrouwenspersoon heeft plaatsgevonden met instemming van de GMR.
Juf Ellen is de vertrouwenspersoon van De Eendracht. Zij hoort in eerste instantie de klacht aan en gaat ermee aan de slag. Indien nodig kan juf Ellen de persoon met de klacht doorverwijzen naar de externe vertrouwenspersoon: Mevrouw Marissa Buijs-Tanis. Zij is bereikbaar via 06-46340845 of marissa@gomaris.nl
Deze externe vertrouwenspersoon neemt de klacht in behandeling en gaan te werk volgens het Reglement Landelijke Klachtencommissie.
Dit houdt in dat mevrouw Buijs-Tanis aanspreekpunt is bij klachten en daarbij:
Wij zijn aangesloten bij een algemeen aanvaarde klachtenregeling van de algemene besturenbond
VOS/ABB te Woerden. Hierbij hoort een onafhankelijk klachtencommissie.
Wij maken op deze website gebruik van cookies. Cookies zijn kleine, eenvoudige tekst bestandjes die door een website op uw computer worden geplaatst. In deze cookies wordt informatie over uw websitebezoek bijgehouden. Bij uw volgende bezoek wordt dit tekstbestand geraadpleegd om u zo goed mogelijk van dienst te zijn.